زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

متن آهنگ عرفان کالبد حالا که

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۱۵ ب.ظ

متن آهنگ عرفان کالبد حالا که

  • متن آهنگ عرفان کالبد حالا که
    متن آهنگ عرفان کالبد حالا که

    متن آهنگ عرفان کالبد حالا که

    همراه با دانلود آهنگ عرفان کالبد حالا که

    Text  Music Erfan Kalbod Hala Ke

    حالا که باید من بدون تو
    حالا که باید من بدون تو
    حالا که باید من بدون تو
    حالا که نباید بمونی تو

    تو خود منی نفسمی تورو یکم سخته بریدن
    تو مسیرت همیشه بارونه
    واسه همین سخته رسیدن
    چرا به تو نمیرسم همه دارن سهم تو میشن
    میسوزم تو خودم میسازم با خودم حتی به تو ولی کم به تو میگم
    فقط تو نبودنت تو که نمیشه فرض کرد
    نه بدون تو اصن نمیشه حرف زد
    قلبم سرد شده بهش نمیشه دست زد
    رفت یه جایی که حتی نمیشه پر زد
    حالا که باید من بدون تو بزنم هرشبا قدمو
    حالا که باید من بدون تو بشکفم تنهایی قلبمو
    حالا که باید من بدون تو گرم کنم خودم دستمو
    حالا که نباید بمونی تو فراموش میکنه من منو

    تکست آهنگ عرفان کالبد حالا که

    نمیذاشتی منو تنها تو
    میدونم نمیدی به کسی تن تو
    نمیذاشتی منو تنها تو
    تنگ شده دلم من واسه لبخند تو
    نمیذاشتی منو تنها تو
    میمیرم عزیزم من بعد تو
    تو
    اگه قول بدی دیوونه آرزو داره که با تو باشه
    نه نه نه به همه بگو میخوای اون با تو باشه
    یه وقتی تو دورشو خط نکشی ازت جدا شه
    نمیتونم بدون تو تو نباشی پ کی باشه
    حالا شبا همش فکر تو دستای سردم سهم تو
    حالا شبا همش به فکر تو قلبمو میدم بهت نصفشو
    شبا همش به فکر تو همه خاطره هات قصه شد
    شبا همش فکر تو منم عاشقم عین تو
    حالا که باید من بدون تو بزنم هرشبا قدمو
    حالا که باید من بدون تو بشکفم تنهایی قلبمو
    حالا که باید من بدون تو گرم کنم خودم دستمو
    حالا که نباید بمونی تو فراموش میکنه من منو

    تکست : عرفان کالبد

    ترانه شعر آهنگ عرفان کالبد حالا که

     متن آهنگ : 

  • Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی