زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

متن آهنگ فرهام ای عشق

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۱۴ ب.ظ

متن آهنگ فرهام ای عشق

  • متن آهنگ فرهام ای عشق
    متن آهنگ فرهام ای عشق

    متن آهنگ فرهام ای عشق

    همراه با دانلود آهنگ فرهام ای عشق

    Text  Music Farham Ey Eshgh

    تو ماهی و چشمون سیاهت شب تارم
    چه حس عجیب و دلفریبی به تو دارم
    بین منو تو راز قشنگیست که عشق است
    دل را تو نباشی به که باید بسپارم
    دستم به تو و موی تو بند است نگریزی
    میدانمو میدانی عزیزم که عزیزی
    بی تو نفسم نیست بسم نیست یه عالم
    تو یک تنه جای همه عالم همه چیزی
    ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم
    دل را ببری تو به اسیری چه بگویم
    گیرم که دلم را نپذیری چه بگویم
    از این دل تنگم دل تنگت چه بخواهد
    ای وای دلم را تو نخواهی که بخواهد
    ای وای دلم را نپذیری چه بگویم
    چه بگویم چه بگویم

    تکست آهنگ فرهام ای عشق

    من فکر توام فکر تو گر در تب و تابم
    تو عشق تو شوقم تو شورم تو شرابم
    بیدارمو در کار توام هرشب و هر شب
    تا فکر تو اینجاست حرام است بخوابم که بخوابم
    ای عشق تو تصمیم بگیری چه بگویم
    دل را ببری تو به اسیری چه بگویم
    گیرم که دلم را نپذیری چه بگویم
    از این دل تنگم دل تنگت چه بخواهد
    ای وای دلم را تو نخواهی که بخواهد
    ای وای دلم را نپذیری چه بگویم
    چه بگویم چه بگویم

    ترانه سرا : حدیث دهقان

    ترانه شعر آهنگ فرهام ای عشق

     متن آهنگ : 

  • Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی