زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶ ب.ظ

متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

  • متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود
    متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

    متن آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

    همراه با دانلود آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

    Text  Music Hoorosh Band In Ghararemoon Nabood 

    این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری
    جا بزنی واسه قلبم جای خالی تو بذاری
    عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه
    قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
    آخه چرا احساس منو
    تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون
    نابود شد
    این دلم واست آسون مرد
    آخه چرا احساس منو
    تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون
    نابود شد
    این دلم واست آسون مرد

    تکست آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

    چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا
    بگو بهم نیا گلم آخه برم کجا
    این حق نبود ولم کنی تو بی هوا
    آخه چرا احساس منو
    تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون
    نابود شد
    این دلم واست آسون مرد
    آخه چرا احساس منو
    تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون
    نابود شد
    این دلم واست آسون مرد

    ترانه سرا : هوروش بند

    ترانه شعر آهنگ هوروش بند این قرارمون نبود

     متن آهنگ : 

  • Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی