زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام قرص قمر

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

  • دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

    دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

    Download New Music By Behnam Bani Called Ghorse Ghamar

    ترانه: فرجام خیرالهی | موزیک و تنظیم: حامد برادران

    دانلود آهنگ جدید بهنام بانی قرص قمر با لینک مستقیم

    متن آهنگ قرص قمر بهنام بانی

    عاشق و در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت را ببرم
    تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم
    عاشق و در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت را ببرم
    تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم
    دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
    تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
    دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
    تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی

    دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام قرص قمر

    عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام
    تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی
    عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام
    تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی
    دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
    تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
    دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
    تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی

  • Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی