زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ جدید اشکان پویا با نام انرژی مثبت

دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۲۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید اشکان پویا با نام انرژی مثبت

  • دانلود آهنگ جدید اشکان پویا با نام انرژی مثبت

    دانلود آهنگ اشکان پویا به نام انرژی مثبت با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Ashkan Pooya Called Energy Mosbat

    دانلود آهنگ جدید اشکان پویا در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ اشکان پویا با نام انرژی مثبت

    یجور خاصی خیلی احساسی به تو علاقه مندم
    تو شدی دنیام با تو رو ابرام عاشقونه میخندم
    تورو دوست دارم تویی ستارم عشقِ به تو رسیدن
    دیوونت هستم به تو وابستم واسه نفس کشیدن
    وقتی خوشحالی وقتی میخندی تو پا به پامی جلو چشامی انرژی مثبت دلم
    وقتی باهامی همه دنیامی تورو که دارم انگیزه دارم و خیالش راحتِ دلم


    این دنیا شبیه ما حتی یکی ندیده ها
    منم که عاشق توام عشقم به تو شدیده ها
    این دنیا شبیه ما حتی یکی ندیده ها
    منم که عاشق توام عشقم به تو شدیده ها
    وقتی خوشحالی وقتی میخندی تو پا به پامی جلو چشامی انرژی مثبت دلم
    وقتی باهامی همه دنیامی تورو که دارم انگیزه دارم و خیالش راحتِ دلم

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی