زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

متن آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۱۵ ب.ظ

متن آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

  • متن آهنگ عماد طالب زاده حواست هست
    متن آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

    متن آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

    همراه با دانلود آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

    Text  Music Emad Talebzadeh Havaset Hast

    حواست هست منم اینجا حواست هست داغونم
    هنوز تو فکر اون هستی حواست پرته میدونم
    هنوز درگیر احساسی که رد کرده ازت عشقت
    من اینجا آرزوم اینه به من خیره بشه چشمت
    دل بکن از عشقت من بی تو میمیرم
    دستاش و خالی کن دستاتو میگیرم
    اونی که ویرونه بی تو منم یا اون
    از قلب اون رد شو قلب من و نشکون
    به من گفتی دوسش داری خیال میکردی آرومم
    با این حال من دوست دارم حواست پرته میدونم

    تکست آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

    دل بکن از عشقت من بی تو میمیرم
    دستاشو خالی کن دستاتو میگیرم
    اونی که ویرونه بی تو منم یا اون
    از قلب اون رد شو قلب منو نشکن
    به من گفتی دوستش داری خیال میکردی آرومم
    با این حال من دوست دارم حواست پرته میدونم

    ترانه سرا : عماد طالب زاده

    ترانه شعر آهنگ عماد طالب زاده حواست هست

     متن آهنگ : 

  • Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی