زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

زر آهنگ

زر آهنگ, دانلود آهنگ جدید

تگ دزدگیر
قیمت فرش سجاده ای کاشان
کاغذ سقفی
آموزش طرح توجیهی با کامفار
دکوراسیون رستوران
تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر
دوربین پارکینگ
خرید ساک مسافرتی
سیالیس طلایی
کارشناس خرید خودرو

دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی به نام تا همیشه

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام تا همیشه

  • دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام تا همیشه

    دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام تا همیشه

    Download New Music By Roozbeh Nematollahi Called Ta Hamishe

    ترانه: سیاوش پارسا منش | موزیک: روزبه نعمت الهی و سیاوش پارسا منش | تنظیم: پیام قربانی

    دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام تا همیشه

    متن آهنگ تا همیشه روزبه نعمت الهی

    واست تو دنیام همیشه جا هست خوبه رو قلبم یه رد پا هست
    آرامش من دلگیره بی تو یه نفر اینجا میمیره بی تو
    تموم باور من پناه آخر من قراره با تو باشم تا همیشه
    مرهم خستگیمی تو تموم زندگیمی نفس کشیدنم بی تو نمیشه
    قراره با تو باشم تا همیشه …
    مرهم خستگیمی تو تموم زندگیمی نفس کشیدنم بی تو نمیشه

    دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام تا همیشه

    وقتی اینجا نیستی دلشوره یعنی من من بی تو تنهامو تنهایی تو بی من
    تو وقتی نبضت میزنه تو قلبم قلبت میگه تو اینجا میمونی
    منو خالی کن از از تموم دنیام که بی تو تموم دنیام میدونی
    تموم باور من پناه آخر من قراره با تو باشم تا همیشه
    مرهم خستگیمی تو تموم زندگیمی نفس کشیدنم بی تو نمیشه
    قراره با تو باشم تا همیشه …
    نفس کشیدنم بی تو نمیشه …
    وقتی اینجا نیستی دلشوره یعنی من من بی تو تنهامو تنهایی تو بی من
    تو وقتی نبضت میزنه تو قلبم قلبت میگه تو اینجا میمونی
    منو خالی کن از از تموم دنیام که بی تو تموم دنیام میدونی

  • Saeed Ds

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی